Transport gratuit la comenzi de peste 400 lei.
L-V 10:00- 18:00 | 0757 328 202 - Apel gratuit
Email:contact@ematraditional.ro

Bun venit pe website-ul smilebaby.ro, operat de Smile Baby Concept SRL. Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditii de utilizare inainte de a accesa sau utiliza acest website si inainte de a plasa comenzi prin intermediul smilebaby.ro.

Utilizarea acestui website implica acceptarea dumneavoastra neconditionata a Termenilor si Conditii . Daca nu sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii, va rugam sa nu utilizati acest website.

Definitii:

  • Vanzator – Smile Baby Concept SRL
  • Cumparator – orice persoana fizica sau juridica care efectueaza o Comanda prin intermendiul websitului smilebaby.ro
  • Client – orice persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre www.smilebaby.ro (electronic, telefonic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre www.smilebaby.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
  • Utilizator – orice persoana fizica sau juridica inregistrata pe Site-ul www.smilebaby.ro, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
  • Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi, Adrese, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
  • Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

A.Politica de confidentialitate

1. Despre noi

SMILE BABY CONCEPT SRL este o societate organizata care functioneaza in conformitate cu legile din Romania. Avem sediul social in Cluj-Napoca, la adresa Strada Cotita, nr. 6, cod postal 400104, judetul Cluj. Suntem inregistrati la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Cluj, sub numarul de inregistrare J12/3863/2017, iar codul unic de inregistrare este CUI 37782143. Operam platforma si site-ul nostru www.smilebaby.ro, unde colectam si gestionam datele tale personale in conformitate cu angajamentele noastre descrise mai jos.

2. Tipuri de date procesate

Scopul nostru este sa mentinem la cele mai inalte standarde de securitate si sa gestionam datele personale pe care ni le furnizezi intr-un mod responsabil si sa fim transparenti in practicile noastre. Prin urmare, ne-am angajat sa respectam urmatoarele principii de baza:

  • Email-ul : este necesara in toate formularele noastre, pentru a facilita o mai buna comunicare atunci cand doresti sa creezi un cont sau sa trimiti o solicitare in sectiunea de ajutor a platformei, sa te abonezi la newsletter, sa completezi si sa trimiti formularul de contact
  • Date legate de identitatea ta, precum nume, prenume, adresa de email si numar de telefon, sex, numele companiei, profesie, adresa, oras, tara, domeniu de activitate, numar de angajati si pozitie geografica.
  • Detalii de conectare la cont, cum ar fi ID-ul de utilizator, numele de utilizator, e-mail și parola. Acest lucru este necesar pentru a crea un cont de utilizator personal in magazinul online;
  • Date legate de navigare – date legate de modul in care folosesti website-urile, incluzand: adresa IP, browser folosit, durata navigarii, istoricul cautarilor, sistem de operare folosit, limba si pagini vizualizate.
  • Date despre vizitele tale in site-uri atunci cand:

a) impartasesti continut pe pagini de socializare, site-uri web sau aplicatii legate de produsele noastre sau ca raspuns la materialul nostru promotional pe social media;

b) citim sau colectam date cu caracter personal citind informatii colectate de alte site-uri web (de exemplu, putem plasa un anunt pe un site tert, iar atunci cand faci clic pe anuntul respectiv, putem primi informatii despre tine si alti vizitatori ai site-ului web pentru a masura amploarea si succesul reclamei respective).

Date despre retele de socializare folosite in momentul in care utilizezi functionalitatile noastre.

Ne angajam sa respectam confidentialitatea si sa protejam datele tale personale conform reglementarilor legale. Daca ai intrebari suplimentare sau doresti sa exerciti drepturile tale privind datele personale, te rugam sa ne contactezi la adresa de email contact@ematraditional.ro sau la numarul de telefon +40 740 002 848.

3. Scopul si motivul procesarii datelor tale

SMILE BABY CONCEPT SRL colecteaza, detine si utilizeaza datele tale personale in conformitate cu politica de confidentialitate pentru urmatoarele scopuri:

  • Afisarea continutului website-ului.
  • Procesarea optima a comenzilor si platilor efectuate pe website.
  • Permite contactul cu noi si dezvoltarea si imbunatatirea produselor, serviciilor, metodelor de comunicare si functionalitatii website-ului.
  • Gestionarea abonarii tale la newslettere, produse si servicii solicitate.
  • Transmiterea informatiilor despre noutati si modificari legate de website si gama de produse/servicii ale SMILE BABY CONCEPT SRL.
  • Sustinerea drepturilor si obligatiilor prevazute in contractele incheiate cu utilizatorii, precum si alte obiective legale.

4. Partajarea datelor tale personale cu terte parti

Datele tale personale nu vor fi partajate, vandute, inchiriate sau dezvaluite in afara celor descrise in aceasta Declaratie de confidentialitate. Cu toate acestea, putem impartasi datele tale la cererea legii si / sau a autoritatilor guvernamentale.

Pe langa operator, in anumite situatii, datele pot fi accesibile pentru terte parti precum :

– partenerilor SMILE BABY CONCEPT SRL ‘
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

Dar si cu :

– furnizorilor de servicii de IT;

4. Timpul de stocare a datelor cu caracter personal

Perioada de stocare este determinata de natura si scopul colectarii lor precum si obligatiile legale care stipuleaza o anumita perioada de stocare.

In cazul abonarii la newsletterele noastre, adresa de email, numele si prenumele, urmeaza a fi stocate pana in momentul in care te dezabonezi (link de dezabonare inclus in email).

Cand contactezi Smile Baby Concept SRL folosind orice metoda de contact (email, numar de telefon, formular de contact), datele tale vor fi stocate pana la exercitarea dreptului de opozitie, incepand de la data ultimei interactiuni cu Smile Baby Concept SRL, apoi vor fi sterse.

Conturile inactive sunt sterse automat din baza noastra de date dupa 12 luni de inactivitate.

Cand esti clientul nostru pe platforma, iti prelucram datele personale pe toata durata raporturilor contractuale , pastram datele tale timp de 3 luni de la data plasarii comenzii.

5. Drepturile tale

Daca doresti stergerea datelor tale din baza noastra de date, te rugam sa ne trimiti un email la adresa contact@ematraditional.ro, iar noi va vom trimite un email de confirmare in maxim 30 de zile de la cerea trimisa de tine.

Emailul trimis de noi va contine toate datele pe care le-am colectat

B. Politica de retur

1. Retragerea de la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014: consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile calendaristice de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

2. Starea produselor returnate

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

3. Cui se adreseaza politica de retur?

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta, panala si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul). Societatea poate decide sa nu accepte returnarea produselor achizitionate de persoane juridice.

4.Produse excluse, fara drept de returnare.

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produse executate la comanda
  • Produse cu un design modificat la cererea clientului, fata de produsul prezentat pe site
  • Produse personalizate

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

5. Solicitarea returului in cazuri speciale:

  • 5.1 Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • 5.2 Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru subpunctele 6.1 si 6.2 (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

6. Furnizarea unui cont bancar

Pentru a va rambursa suma achitata pentru produsul returnat, va rugam sa ne furnizati un cont bancar valid, in scris, doar in cazul in care plata comenzii nu a fost realizata cu cardul bancar. Procesam rambursarea in termen de 7 zile lucratoare de la primirea produsului returnat.

Mentiuni:

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

C.Politica de livrare

Procesare si livrare

Timpul de procesare al comenzilor este cuprins intre 1-5 zile lucratoare, iar timpul de livrare de catre firma de curierat este 24-48h. In cazul in care Timpul de livrare al comenzii este depasit fara culpa noastra (de ex. suprasolicitarea firmei de curierat in anumite perioade ale anului) nu ne facem raspunzatori de acest aspect, insa va asiguram ca depunem toate diligentele necesare ca acet lucru sa nu se intample.

Transmitem coletele de Luni pana Vineri pana la ora 16.00. La fel si zilele de Sarbatori legale sunt considerate zile nelucratoare. Calculul zilelor de livrare incepe dupa transmiterea confirmarii de expediere. In cazul in care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis in termenul de mai sus, iti vom trimite o notificare in acest sens.

Costuri şi metode de transport

  • Costul de transport este de 20 lei pentru transport prin curier .
  • Pentru comenzi ce depasesc 700 de lei livrarea este gratuita.
  • Ridicare personala de la atelierul nostru din Cluj

Te rugam sa ai in vedere ca atunci cand optezi pentru ridicarea produsului sau a produselor din atelier, este obligatorie programarea telefonica anterioara, tocmai pentru a asigura prezenta unui membru a echipei in incinta atelierului. 

Livrarea se face prin intermediul firmei de curierat DPD, dar se poate opta si pentru alta firma de curierat la cererea clientului.

Datorită faptului că livrarea se face printr-un agent terţ, nu putem garanta calitatea serviciului. Însă, pentru orice problemă privind procesul de livrare, nu ezitaţi să ne contactaţ

4.Metode de plata

Pentru a plasa o comanda este necesar sa alegi o metoda de plata:

  • plata in numerar la livrare (ramburs curier)
  • plata online cu cardul prin Netopia Payments  (Visa/Mastercard)
  • Ordin de plata

Pentru comenzile personalizate, SMILE BABY CONCEPT SRL poate solicita plata în avans.

Pentru orice nelamuriri, va rugam sa ne contactati la : 0740 002 848


Prezentul contract este supus legii romane  . In caz de litigiu, daca rezolvarea pe cale amiabila nu are efect dupa inregistrarea reclamatiei la sediul companiei, se va apela la instanta judecatoreasca a Tribunalului Cluj Napoca. Smile Baby Concept SRL nu raspunde de prejudiciile cauzate fara culpa sa, de nefunctionarea magazinului online sau pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual ( ex: defectiuni la reteaua de internet). Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca.

Cos de cumparaturi

0

Cosul de cumparaturi este gol.